Ціна може збільшитися при замовленні менше ніж 4 шини. В деяких випадках продаж менше 4 шин неможливий.
працюємо з 10:00 до 22:00 без вихідних
Маєте питання? Звʼяжіться з нами
Вкажіть номер і ми зателефонуємо
Розширена гарантія
Як користуватися розширеною гарантією?
Для подачі рекламації, після настання гарантійного випадку, вам потрібно одразу звернутись до кол-центру. Якщо шина зазнала значного пошкодження, доставку до нашого сервісного центру сплачує клієнт.
Ви також можете звернутися до ремонтної майстерні у вашому місті. У такому випадку вартість робіт буде відшкодована за чеком (ми сподіваємося, що ви не станете штучно завищувати суму). Наші експерти мають провести оцінку пошкоджень, тому вони попросять вас зробити якісне фото пошкодженої ділянки до ремонту.
Термін дії Розширеної Гарантії становить рік з моменту придбання шин за умови, що залишкова глибина протектора становить мінімум 4 мм.
Варто уточнити, що стандартною практикою є ремонт пошкоджених шин. Тільки у випадку, якщо виріб відремонтувати неможливо або це буде створювати небезпеку при його використанні в майбутньому, покришки будуть замінені на нові. Існує ризик, що у момент розглядання рекламації таких самих шин на складі не виявиться. Тоді ми запропонуємо рівноцінний обмін на аналогічну модель.
Приклади гарантійних випадків
Винятки та попередження
Негарантійними вважаються випадки пошкодження шин внаслідок їхнього неправильного використання, неакуратного водіння або навмисного акту вандалізму.
При підборі нового комплекту гуми автовласники повинні обов'язково звірятися з посібником з експлуатації транспортного засобу. Інакше дуже легко припуститися помилок і вибрати покришки з невідповідними параметрами ширини та висоти профілю. Також важливо дотримуватися рекомендацій автовиробника щодо внутрішнього тиску в колесах. Перевищення чи навпаки, заниження нормативного тиску тягне у себе нерівномірний знос протектора і значні дефекти.
Особливо уважними водіям доводиться бути на дорогах із неякісним покриттям. Покришки можуть бути пошкоджені внаслідок неакуратного наїзду на бордюри та бровки, гострі краї ям та вибоїни.
Гарантійний ремонт буде безкоштовним для вас, якщо ви суворо дотримуєтеся сезонності гуми. Період експлуатації зимових шин починається, коли середньодобова температура знижується до +7-5 °С. Літні покришки можна використовувати, коли припиняться нічні заморозки, а мінімальна денна температура досягне показника щонайменше +10°С.
Підсумувавши, можна перерахувати основні ситуації, коли Розширена Гарантія недійсна:
навмисне заподіяння шкоди шинам (незалежно від того, хто є ініціатором, споживач чи треті особи);
встановлення легкових шин на колеса легковантажного транспорту (мікроавтобуси, фургони або негабаритні вантажівки);
оснащення автомобіля гумою, яка не підходить за типорозміром (шириною та висотою профілю, посадковим діаметром);
перевантаження транспортного засобу, перевезення надто важкого вантажу чи великої кількості пасажирів без узгодження з індексом навантаження моделі;
зловживання прийомами екстремального водіння (різкий старт та екстрене гальмування, входження у повороти на високій швидкості).
Якщо ваші шини були пошкоджені внаслідок зазначених причин, рекламація не буде задоволена.
Визначення розміру шин
Найпростіший спосіб дізнатися розмір шин — подивитися на маркування на боковій частині старих шин. Воно містить ширину, профіль і діаметр. Рекомендований розмір також можна знайти на стійці водійської двері або на кришці бензобака.
Якщо вам потрібна допомога у виборі резини для авто — звʼяжіться з нами
Зверніть увагу
Перевірьте розмір передніх і задніх шин, оскільки вони можуть відрізнятися